
Wpływ social media na wizerunek firmy.
Żyjemy w czasach, w których firmy przenoszą swoje biznesy do internetu. Trwa ciągła walka o klientów, którzy stali się wybredni i szukają najlepszych ofert dostosowanych do swoich możliwości finansowych oraz czasowych. Sklepy internetowe oraz strony www reklamowane są na różne sposoby, dzięki czemu ich właściciele poszerzają grono swoich odbiorców i klientów.
Dla opłacalności biznesu niezwykle ważny jest wizerunek danej firmy lub marki wśród klientów oraz osób zajmujących się prasą branżową. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technik marketingowych można w dużym stopniu wpływać na odbiór naszej oferty wśród internautów. Jednym z takich narzędzi, które skutecznie wykorzystywane są do promocji w sieci, są media społecznościowe.
Social media wykorzystywane są na różne sposoby. Podstawowym z nich jest budowanie relacji pomiędzy firmą lub marką i klientami. Obecnie klienta nie jest łatwo złapać na zwykłą reklamę puszczoną w kampanii AdWords. Coraz więcej osób ma świadomość, że reklama często kłamie i nie warto zawracać sobie głowy wyskakującymi na odwiedzanej stronie czy portalu okienkami promującymi różne oferty. Reklama w social media działa trochę inaczej. Dobrze i pomysłowo prowadzony profil np. w serwisie Facebook pozwala na interakcję z potencjalnym klientem. Dzięki temu budujemy pewnego rodzaju powiązanie oraz utrzymujemy stały kontakt z klientami. Jest to o wiele lepsza forma promocji niż tradycyjna reklama.
Dzięki zwiększeniu świadomości klientów o istnieniu danej marki zwiększamy także szansę na zwiększoną sprzedaż. Jak widzicie, portale społecznościowe dają możliwość poprawy wizerunku firmy, co skutecznie przekłada się na ilość klientów, którzy skorzystają z naszej oferty. Warto więc inwestować w tego typu promocję, gdyż daje ona o wiele lepsze efekty niż niektóre formy reklamy internetowej. Należy jednak tego typu działania prowadzić rozważnie. Zbyt nachalna promocja w tego typu mediach z uwagi na dużą ilość młodych odbiorców może spotkać się z odwrotnym skutkiem i spowodować spadek zaufania do marki lub firmy, którą reprezentujemy i którą reklamujemy w sieciach społecznościowych.
O responsywności stron internetowych
V Zastanawiasz się, dlaczego responsywność stron internetowych stała się bardzo popularnym tematem w ostatnich latach? Samo określenie „strony internetowe” już nie wystarczy, muszą być jeszcze responsywne? Sprawdź, co warto wiedzieć o RWD...
Optymalizacja treści w komunikacji internetowej
VDziałania marketingowe prowadzone online są mocno powiązne z content marketingiem. Właśnie za pomocą treści można wzbudzić zainteresowanie i interakcje, które są najbardziej pożądane przez marki promujące się w sieci. Podpowiadamy, jak tworzyć idealne wpisy, artykuły czy...
Złote zasady optymalizacji stron internetowych
VDzięki odpowiedniej optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek można je skutecznie wypozycjonować, nawet w przypadku, gdy strona posiada mało konkurencyjne słowa kluczowe. Dowiedz się, jakie elementy na stronie internetowej warto wziąć pod uwagę, żeby była ona...